Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

Χρόνια..γλυκά.


Γενέθλια. Ξεχωριστή μέρα. Ήρθες στον κόσμο κι άρχισες να ζεις.
Ένας αριθμός.. αυτός  της γέννησης σου, θα σε σημαδεύει ευχάριστα μια ζωή.
Γιορτάζεις κάθε χρόνο.
Μεγαλώνεις.
Καλείς κόσμο στο σπίτι, βγαίνεις με καλούς φίλους σε μαγαζιά, χορεύεις, γελάς.
Σβήνεις τα κεράκια της τούρτας και κάνεις μια ευχή.
Λες από μέσα σου «έλα είναι τα γενέθλια μου. Eίμαι γεμάτος θετική ενέργεια θα βγει η ευχή μου».
Περιτριγυρίζεσαι από ανθρώπους που αγαπάς.

Γενέθλια. Ξεχωριστή μέρα. Ήρθες στον κόσμο κι άρχισες να ζεις.
Ένας αριθμός.. αυτός της γέννησης σου,θα σε σημαδεύει μια ζωή.
Γιορτάζεις κάθε χρόνο.
Μεγαλώνεις.
Δεν είσαι σπίτι. Ερχόμαστε σ' αυτό το κτήριο, για να είμαστε μαζί σου.. για να γελάσεις.
Σβήνεις τα κεράκια της τούρτας και κάνεις μια ευχή.
Λες από μέσα σου « Μακάρι να γυρίσω σπίτι. Είμαστε γεμάτοι από τόση αγάπη, θα βγει η ευχή μου».
Περιτριγυρίζεσαι από ανθρώπους που αγαπάς.

Γενέθλια. Ξεχωριστή μέρα. Ήρθες στον κόσμο κι άρχισες να ζεις. 
Χάρη σε εσένα άρχισα να ζω κι εγώ.
Ένας αριθμός.. αυτός της γέννησης σου, θα με σημαδεύει μια ζωή.
Θα την γιορτάζω κάθε χρόνο.
Θα μεγαλώνω.
Δεν θα είμαι ούτε σε μαγαζιά, ούτε σε αυτά τα «κτήρια».
Θα σβήνω τα κεράκια μέσα μου και θα λέω την ίδια ευχή «Μακάρι να ήσουν εδώ».
Θα περιτριγυρίζομαι από εσένα.



Χρόνια πολλά μπαμπάκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου